Survival Survival Rats
Alles over MATTE en minder matte Survival moto's
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik mis de feestjes ... :(

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Hét hoekje voor diegene die echt niks beters te doen hebben
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cora
Mat Zwette Rat
Mat Zwette Rat


Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 959
Woonplaats: Bosschenhoofd

BerichtGeplaatst: Do 26-08-2010 21:39:35    Onderwerp: Ik mis de feestjes ... :( Reageren met citaat

hoi Mensjes van het goede leven..

Na ongeveer 3 maanden waarin 1 treffen van 2 uurtjes kan ik nu wel zeggen dat ik de feestjes mis.

Het wordt een beetje deprimerend om te staan werken terwijl ik weet dat jullie met een koud biertje staan te genieten van een leuk bandje.. terwijl ik dan tegen die tijd op sterven na dood lig te wezen in mijn bedje,..

Maar ik kom terug Twisted Evil

had gewoon even zin om te spuien...

Maar wel een goed puntje van het weekend zie ik The baseballs spelen bij bavaria open air... is ieder geval wat toch... de afgelope 3 maanden heeft mijn motor zo'n 30 kilometer gerede, diep bedroevend eigenlijk Razz

Betekent wel minder benzine kosten en beter voor de lijn want cora gaat braaf iedere dag op de fiets naar het werk...

Van maatje 30 naar 28-27 gegaan dus er zitten nog positieve kan aan t verhaal.. en oh ja dat lekkere zonnige kleurtje helpt er ook wel bij.. al ben ik zelfs VANDAAG nog verbrand in mijn gezicht terwijl het heel de dag niks anders heeft gedaan dan regenen... wel hebben ik en een collega ons vermaakt met het nat spuiten van elkaar met een hoge druk spuit.. dat doet zeer trouwens...

om een eind aan dit gezever te maken... ik mis jullie Sad
_________________
Een glimlach is de goedkoopste manier om er beter uit te zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Hét hoekje voor diegene die echt niks beters te doen hebben Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum