Survival Survival Rats
Alles over MATTE en minder matte Survival moto's
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

en dit is er nog over ..........................

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Laat zien me wa voor scharmikkel je rijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
der obergefreiter
Tamme Rat


Geregistreerd op: 15 Nov 2008
Berichten: 24
Woonplaats: heerlen

BerichtGeplaatst: Wo 06-07-2011 08:59:44    Onderwerp: en dit is er nog over .......................... Reageren met citaat

aangezien ik bijna niet herkend werd door hollandse survival rat zal ik hier maar ff laten zien waar of da'k nu op over 's heerens banen kruis . de gs is verkocht , de r80 kan ik niet meer rijden zonder dat ie zwaar aangepast wordt in verband met geöpereeerde handen , dus blijft de K100 over . nou was dat een spuuglelijk ding met een giga eml bak er aan . maar das verholpen . hier vind je het gezwets er om heen en de fotootjes : http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/301803/0/eindelijk-die-polyester-tobbe-weg--1.html
_________________
normal people worry me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Tuufke
Mottige Rat
Mottige Rat


Geregistreerd op: 15 Sep 2008
Berichten: 305
Woonplaats: Discovery channel

BerichtGeplaatst: Wo 06-07-2011 10:25:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Rij je dan als hollandse survival rat, de engiste surviver van de hollandse rats eigenlijk, niets vermoedend over `s heerenswegen, kom je me toch een spuuglelijke vent tegen op een mooi span!!

Ober, goed je weer eens gezien te hebben man!! Volgende keer stoppen voor echt gesprek, niet dat geschreeuw over autodaken heen!! Baas kan w88!
_________________
ongekleurd steunend, zich met nix bemoeiend, vermoeiend toekijkend hoe andere treffen op treffen en kilometer op kilometer zich nogmaals proberen te bewijzen tegen hen die nix bewezen hebben of menen te moeten EX-presie van Survial Rats Holland MSC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
De Vlieger
Zeik Rat


Geregistreerd op: 30 Aug 2008
Berichten: 1551
Woonplaats: tussen hemel en aarde.....

BerichtGeplaatst: Do 07-07-2011 15:14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

mooi!!! Wink Wink Wink maar ik had de bak ook aan de buitenkant gehangen denk ik...
_________________
Honda Amigo's!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
der obergefreiter
Tamme Rat


Geregistreerd op: 15 Nov 2008
Berichten: 24
Woonplaats: heerlen

BerichtGeplaatst: Vr 08-07-2011 01:04:45    Onderwerp: Reageren met citaat

daar heb ik heeeeeeeel erg kort over nagedacht . maar dan had ik die treeplank niet kunnen plaatsen , en hing de bak wel erg ver van de motor af , en dat vond ik niet zo mooi uitzien .
bovendien is die treeplank erg handig bij gehandicaptenritten en als je ouwe wijven moet helpen instappen Wink
_________________
normal people worry me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Angel
Zeik Rat


Geregistreerd op: 29 Aug 2008
Berichten: 1351
Woonplaats: Thuis

BerichtGeplaatst: Vr 08-07-2011 07:42:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ge hebt ook nie stil gezeten zo te zien.
BMW is altijd al lelijk geweest mooi dat je dit nu ook hebt begrepen Smile
En onze hollandse prezzie krijgt steun uit eigen hoek, mooi zo.
Zo krijgt hem ook weer moed om zen eigen wielen, aan het rijden te krijgen. Very Happy
_________________
Think pink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Laat zien me wa voor scharmikkel je rijd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum