Survival Survival Rats
Alles over MATTE en minder matte Survival moto's
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ja ik leef nog :-)

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Hét hoekje voor diegene die echt niks beters te doen hebben
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
haïtiaan
Vettige Rat
Vettige Rat


Geregistreerd op: 13 Dec 2008
Berichten: 123
Woonplaats: eindhoven

BerichtGeplaatst: Wo 12-01-2011 23:18:08    Onderwerp: ja ik leef nog :-) Reageren met citaat

Hoi,

Kreeg vandaag een mailtje van een van jullie, dank je!

Haiti was veel in het nieuws, precies een jaar na de ramp.
Daar gaat het nog steeds niet goed, maar wel steeds beter.

Ik ben er 2 dagen na de ramp geweest, 10 dagen voor noodhulp, was echt te erg voor woorden.
Ook in de zomer ben ik daar geweest, 7 weken, vooral houten huizen bouwen en helpen met productie daarvan. Zie ook :

http://picasaweb.google.com/118092561041552388192

Verder met mij gaat het prima. Ben bezig met 4de en dus laatste jaar HTS. Waarschijnlijk ga ik in de zomer terug emigreren naar mijn land van herkomst.

Inderdaad, nu al dik 14 maanden geen motor meer gereden, en ik mis het ook niet echt (of echt niet). Auto rijden is wel zo veilig, droog, warm. In de file kun je een leuk nummer luisteren en je hart vast houden voor de motorrijders die je voorbij vliegen.

Dus alsnog de beste wensen aan iedereen hier!

Groeten,
Marc
_________________
The secret to creativity is knowing how to hide your sources.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Angel
Zeik Rat


Geregistreerd op: 29 Aug 2008
Berichten: 1351
Woonplaats: Thuis

BerichtGeplaatst: Do 13-01-2011 09:13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Als er eentje vermist is moeten we die wel opsporen hé Very Happy .
Maar het was leuk je nog een keertje te zien hier, en ook de foto's tonen aan hoe het er ginder weer stilletjes op vooruit gaat.
En ge weet ge blijft onze prospect hé Very Happy
_________________
Think pink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Cora
Mat Zwette Rat
Mat Zwette Rat


Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 959
Woonplaats: Bosschenhoofd

BerichtGeplaatst: Ma 17-01-2011 13:30:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Aan alles komt een eind.

Awel als we je niet meer terug zien hier op het forum.. het gaat je alvast goed daar.

En misschien zie ik je nog een keer lopen.. als je nog woont waar je woont dan.. Want daar woon ik echt op loopafstand vandaan.

Maar hoop dat het in Haïti snel beter gaat. Het Nederlandse geld schijnt wat eigenlijk voor de wederopbouw zou zijn nog steeds voornamelijk op te gaan aan Noodhulp.. En dan te bedenken dat het alweer een jaar terug is.

En geef mij die motor maar, Rijd toch echt een stuk sneller hier door Eindhoven heen.
_________________
Een glimlach is de goedkoopste manier om er beter uit te zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Hét hoekje voor diegene die echt niks beters te doen hebben Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum