Survival Survival Rats
Alles over MATTE en minder matte Survival moto's
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Treffen Sairach Slovenie
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Treffens 2013
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
petaatbmw
Zeik Rat


Geregistreerd op: 28 Aug 2008
Berichten: 1843
Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni

BerichtGeplaatst: Di 11-06-2013 08:56:48    Onderwerp: Reageren met citaat

he hoe wast in slovenieje
Smile
_________________
wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Angel
Zeik Rat


Geregistreerd op: 29 Aug 2008
Berichten: 1351
Woonplaats: Thuis

BerichtGeplaatst: Di 11-06-2013 12:04:57    Onderwerp: Reageren met citaat

die zijn nog nie terug.
Gisteren rond elf uur berichtje gekregen.
Der staat eentje in pan, ikke nie rara wie, Den Bill.
Dus den Bill hé pech onderweg weet niet wat en hoe.
Profiteur was vaag dus, met uitleg over meer moeten we dus weer wachten.
Denk dezen nacht anders morgen vroeg dat dien weer thuis zullen zijn.
_________________
Think pink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Angel
Zeik Rat


Geregistreerd op: 29 Aug 2008
Berichten: 1351
Woonplaats: Thuis

BerichtGeplaatst: Di 11-06-2013 15:09:16    Onderwerp: Reageren met citaat

net telefoon gehad.
Bill zijne is gemaakt en is 2 uur later dan de rest terug kunnen gaan rijden.
Ontsteking iets mis mee als ik profiteur goed heb verstaan.
Maar niets gaat vlot dus nu profiteur aan de kant.
koppakking der door, dus hij is nu aan het wachten op depannage dienst.
eerst nen Duitse die hem naar een plaats brengt waar dan een Belgische depannage hem weer naar huis brengt, met motor.
Dus ze zijn nog steeds niet terug.
Dimmie zal wel veel gehad hebben aan die twee onderweg.
_________________
Think pink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
petaatbmw
Zeik Rat


Geregistreerd op: 28 Aug 2008
Berichten: 1843
Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni

BerichtGeplaatst: Di 11-06-2013 17:00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

as ik er oek nibij zen he Evil or Very Mad
_________________
wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bill-BMW
Opperrat
Opperrat


Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 1801
Woonplaats: Ergens tussen hie en verweggiestan

BerichtGeplaatst: Di 11-06-2013 19:28:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zen just thuis se, Het is ondanks de makementjes een geweldige week geweest. Het was géén toer voor watjes, want ik had me nog eens volledig laten gaan met mijne gps.

Dag 1: 7 uur vertrokken in Tessenderlo, dan autobaan tot net in Duitsland kanten Bitburg, dan veel gespeeld met de grenzen, duitsland, Luxemburg, Frankrijk, om te eindigen in de buurt van Freiburg op een camping in het zwarte woud. 546 km langs heel mooie wegen en nauwelijks autobaan.

Dag 2: 8u vertrokken, langs de Bodensee richting Fernpas, dan binnendoor richting Brennerpas. Helaas, deze was wegens werken dicht, dus verplicht de Brennerautobahn moeten nemen 8.60€ armer voor een dom stuk autoweg. Daarna in Brixen in Italie de snelweg af om dan binnendoor naar Reisach te rijden, was eerst zo'n 50km superstrada en dan nog zo'n 50 km puur bochtenwerk, over niet al te beste wegen. 606 km puur afzien Very Happy maar daarna lekker uitrusten en genieten van een BBQ op de Camping, deze is zeker een aanraader, zie meer Alpenferienpark

Dag 3: Uitgeslapen, lekker lang ontbeten en dan de laatste 210 km naar treffen gereden langs onnoemelijke kleine wegen. eerst langs de sonnealpepas Italie weer binnen om dan af te dalen via smalle en zeer bochtige wegeltjes. Dan weer via de superstrada richting Udine, maar een stukje daarvoor afgeslagen richting Slovenie. Dat was via een pas waar enkel echte berggeiten zich thuis voelen, extreem smalle wegen, messcherpe herpins en toen ineens links de brug over en wa waren in Slovenie nog voor wer erg in hadden, en de goede wegen waren ook ineens weg, klimmen langs iets wat ooit een weg geweest was, idem dalen , tot we weer op de wat grotere wegen aankwamen. Uiteindelijk toegekomen op treffen.
_________________
BMW = Bill Motorcycle Weirdo
R1100S Monster Sidecar
R100 GS ex PD
R1100RT SUV
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Angel
Zeik Rat


Geregistreerd op: 29 Aug 2008
Berichten: 1351
Woonplaats: Thuis

BerichtGeplaatst: Di 11-06-2013 21:04:07    Onderwerp: Reageren met citaat

profiteur was rond 8 uur thuis gekomen.
Met moto in de camionette
_________________
Think pink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
petaatbmw
Zeik Rat


Geregistreerd op: 28 Aug 2008
Berichten: 1843
Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 08:40:22    Onderwerp: Reageren met citaat

vroeg of laat gaatem toch moete bezwijke voor het blau witte ventelateureke Twisted Evil
_________________
wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
petaatbmw
Zeik Rat


Geregistreerd op: 28 Aug 2008
Berichten: 1843
Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 08:41:54    Onderwerp: Reageren met citaat

zieter en verm ritteke uit
en komt er oek nog een verslagske van den truch weg
_________________
wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Angel
Zeik Rat


Geregistreerd op: 29 Aug 2008
Berichten: 1351
Woonplaats: Thuis

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 11:41:50    Onderwerp: Reageren met citaat

petaatbmw schreef:
vroeg of laat gaatem toch moete bezwijke voor het blau witte ventelateureke Twisted Evil

Denkt ge ik denk het niet Very Happy .
Da komt hier nie binnen, en zo goe zijn die oek nie hé, zie den Bill had oek brokken.
_________________
Think pink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Bill-BMW
Opperrat
Opperrat


Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 1801
Woonplaats: Ergens tussen hie en verweggiestan

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 14:44:09    Onderwerp: Reageren met citaat

petaatbmw schreef:
zieter en verm ritteke uit
en komt er oek nog een verslagske van den truch weg


vervolg komt straks, was beetje moe gisteren Shocked
_________________
BMW = Bill Motorcycle Weirdo
R1100S Monster Sidecar
R100 GS ex PD
R1100RT SUV
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bill-BMW
Opperrat
Opperrat


Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 1801
Woonplaats: Ergens tussen hie en verweggiestan

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 14:48:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Angel schreef:
Da komt hier nie binnen, en zo goe zijn die oek nie hé, zie den Bill had oek brokken.


Ach, bij mij was het 1 probleemke, jaja 1 probleemke. halgever was stuk, koste me wel 330 pleuries.

Maar dank zij mij hadden we ineens hotel en ik zelfs gratis Very Happy Very Happy Very Happy

Op Dirk moesten we zooooooooooooooooooo veel wachten ppppppppppppppffffffffffffffff

We hadden nen dag vroeger teruggeweest anders Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
_________________
BMW = Bill Motorcycle Weirdo
R1100S Monster Sidecar
R100 GS ex PD
R1100RT SUV
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
profiteur
wemme alles te zegge
wemme alles te zegge


Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 1427
Woonplaats: iere

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 17:01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

veur mij zullen de kosten heel wa minder zijn. en deze zullen zeker minder zijn dan de naft die ik uitgespaard heb met de lift Twisted Evil
blokje deze morgend al eens opengedaan en de schade bekeken.
Kweet nie of Bill nog iemand vind om mee te rijden met zijn ritjes Twisted Evil
het was bijna een afvallingsrace .
Mijn oud motortje heeft nu wel bewezen dat het niet geschikt is voor zulke
uitspattingen.
_________________
moe nie lekker zen maar wel veel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bill-BMW
Opperrat
Opperrat


Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 1801
Woonplaats: Ergens tussen hie en verweggiestan

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 18:35:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Allee, deel 2

Het treffen op zaterdag was euh, ja zoals elk treffen he, alleen nu verstond ge van 90% van het volk geen jota van wat ze zeiden.
Het was er ook nat, modderig en euh veel sloveens lawaai.

Dag 4:
Op zondagmorgen was den ene al wa vroeger wakker en of frisser dan den andere, het was wel weer droog weer. Na even wat leuke info van de vetfrakken dat we moesten oppassen da we ons nie vast zouden rijden in de plaatselijke koers " grote prijs Johan Museeuw" toch de route maar een beetje aangepast. We moesten dan wel via ne pas waarvan de gps zei "onverharde weg" maar dat klopte nie zeiden ze. Dus wijlie weer op weg richting Fernpas met omwegje langs de sjimmelsjoch Very Happy Very Happy
En het begon al héél goe, halverwege den eerste pas wast al van euh Bill wij moesten toch nog tanken????? euh oeps ja das just ma sebiet komen we da wel tegen. Dan richting pasje via omleiding en tot boven, geen probleem, echte goede sloveennse wegen ahum. toen bergaf de weg volgen hé, toto plots, gravvel, ach da zal ma e stukske zen hé, joat zo'n 15 km dus stapvoets den ene na den andere herpin, ma wette, dan verbruik je weinig. eindelijk beneden en nu eerst tanken, ja een pomp he, 2 moto's die al op dampen reden, spannend hoor, ma geen angst, ik heb nog een liter loodvrij bij van het naftvuurke Razz Razz Na nog wa kms eindelijk een pomp oef, euh ma die is dicht. toch nog geluk, pomp ging wat later open en vooral Dirk kreeg 19L in zijn 18L tank, die was dus echt LEEG. Na een korte rookpauze (voor de ander hé, ik rook gewoon onder het rijden Wink ) weer vertrokken richting Villach over weer mooie wegen en passen. Middag genomen aan de italiaanse grens en daar met meerderheid van stemmen besloten dat het vandaag toch niet de fernpas zou worden, maar terug naar de vorige camping. Daar weer lekker gegeten, gedouched en gerust, gerust en gerust, want er waren er bij die héééééééél moe waren.

Dag 5:
Stipt om 8u klaar staan met de moto was de afspraak, dan ontbijten en de reuzerit over de timmelsjoch. dus iedereen vroeg op om al in te pakken. Hans en Johan hadden gisteren al aangegeven via de snelweg te rijden om op tijd thuis te zijn, dus met 3 verder.
Zelfde weg genomen terug naar Brixen en daar weer getankt en koffietje. Donkere wolken aan de hemel, dus regenpakken aan. het was amper 11u en de regen was voor de rest van de lange, zeer lange dag. Wij dus verder richting Vipeteno daar richting juffenpas en dan de Timmelsjoch (in het wolfs sjimmelsjoch). Hij was nog maar van zaterdag open en da was eraan te zien, onderweg veel schade aan de weg, sneeuwruimers, resten van lawines en op de top muren van 5m sneeuw. De afdaling ging moeizaam wegens kletsnatte wegen maar wij geven nie op, en rijden zo ver mogelijk. Na ook weer de fernpas achter ons de snelweg in Duitsland op richting Ulm. Na weer een tankbeurt besloten op zoek te gaan naar een slaapplaats, Het zou een hotel worden door het slechte weer, want iedereen was kletsnat. Dus snelweg af en zoeken he. En toen sloeg het noodlot echt toe. was alles tot hier zonder grote problemen, verstopte benzine filter, printje vervangen, lampje kapot, verlopen, was het ineens pruttel pruttel en niks meer, mijn beemer gaf het op. op een verlaten weg, regen dat het giet, pffffff nie leuk. na een half uur sleutelen (ja ik kan da) besloten dit is niet ergens een draadje los, dus VAB gebeld. Oke we komen u halen en morgen naar de garage, we booken hotel voor u, en uw vrienden mogen mits kleine bijdrage mee. Danku VAB goede service, echt waar. Rond 22u motor afgezet aan garage en eindelijk die natte kleren uit. De keuken was al dicht dus mochten in de stad op zoek naar eten. gelukkig toch nog wat gevonden en laat in onze nest.

Dag 6:
Om 7u ontbijt want ik moest om 8u bij de garage zijn, alles weer opgeladen, mijn spullen in de lobby en te voet naar de garage, was maar 600m lopen. Om 9u zijn zer dan aan begonnen, en men 2 maatjes zijn nog snel komen dag zeggen want wachten had geen zin. Konden zet maken, dan was ik alleen veel sneller op de weg, en zou iedereen toch nog tijdig thuis zijn, konden zet nie maken, ja dan moest ik toch wachten.
Schade was echter snel gevonden, halgever was kapot, dus nieuwe der in en 330 euro armer kon ik rond 11.30u ook vertrekken riichting huis.
Men tank was vol, dus gas open tot 140 km/u en effe 340 km rijden. Tanken, koffie, plasje en hup weer het gas erop. Net voorbij Peppenhoven zie ik 2 bekende moto's op de pechstrook staan. maar ging veel te snel om te stoppen. Dus effe volgende afrit keren en weer terug. Bij aankomst bleek dat Dirk zijne moto het had begeven. Vermoeden koppakking eraan. Wel werden we opgemerkt door ook een slachtoffer van de vetfrakken die ook met panne terug richting Belgie werd gereden en joepie der was nog plaats in de bus. dus na wat schuiven en herplaatsen kon ook hij snel richting huis. De rest van de trip met den Dimi nog afgerammeld en om 19.15u was ik dan thuis.

Het was dus weer een onvergetelijke trip geweest Razz Razz Razz Razz Razz
_________________
BMW = Bill Motorcycle Weirdo
R1100S Monster Sidecar
R100 GS ex PD
R1100RT SUV
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bill-BMW
Opperrat
Opperrat


Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 1801
Woonplaats: Ergens tussen hie en verweggiestan

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 18:55:11    Onderwerp: Reageren met citaat

en dan nog wa foto's



































_________________
BMW = Bill Motorcycle Weirdo
R1100S Monster Sidecar
R100 GS ex PD
R1100RT SUV


Laatst aangepast door Bill-BMW op Do 13-06-2013 18:29:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
petaatbmw
Zeik Rat


Geregistreerd op: 28 Aug 2008
Berichten: 1843
Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni

BerichtGeplaatst: Wo 12-06-2013 19:13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

bill kunde da ni wa kleinder zette da leest gemakilijker Very Happy
_________________
wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Survival Rats -> Treffens 2013 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum