Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 12:14:58 Onderwerp: |
|
|
da begint hier op ne elektro kursus te lijken
dus een vraag steraansluiting of driehoek
welk is voor 380 en welk voor 240 tegenwoordig _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
flexit Mottige Rat
Geregistreerd op: 13 Okt 2008 Berichten: 278 Woonplaats: in de stille kempen...
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 12:16:18 Onderwerp: |
|
|
Goed uw huiswerk gemaakt Bill, maar er is 1 (klein) puntje abuis, de aarding wordt niet aan de verliesstroomschakelaar aangesloten.
Verliesstroom wordt gemeten tussen de fasen en de nulleider, omdat eigenlijk de nulgeleider en de aarding potentiaal gezien dezelfde draad zijn.
...Maar we zullen hier maar niet te ver over uitweiden want anders wordt het wel wa te ingewikkeld.
En ja, ik heb ook opleiding electricien genoten, op de hogere universiteit van de vakschool in Geel. |
|
Terug naar boven |
|
|
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 12:16:27 Onderwerp: |
|
|
flexit schreef: |
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSHW6JMHxm-h9aScVLo3S_KgOjVIWZB_MLKLZQ5RpGpcGRzbQA
...En meer is't nie! |
ah da dus en wanneer stopt het nu juist met branden _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
flexit Mottige Rat
Geregistreerd op: 13 Okt 2008 Berichten: 278 Woonplaats: in de stille kempen...
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 12:21:07 Onderwerp: |
|
|
Ster of driehoek? is nie zo moeilijk Petaat, hangt er van af voor welke spanning uw qwikkelingen voorzien zijn, en of ge al dan niet een nulleider hebt.
Als we ervan uitgaan dat ge een motor hebt die normaalgezien op een aansluiting van 380 met nulleider werkt, dan zal deze motor in ster geschakeld staan.
Maar deze motor kan, wanneer hij in driehoek geschakeld staat, ook op drie fasen 220 draaien, zonder nulleider dan weliswaar.
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQUwlZK46BXCjJfPYeWLXPXf-Lgf9hsgwyYqfLfKlzdDgxGfBF2
Voila se |
|
Terug naar boven |
|
|
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 12:25:41 Onderwerp: |
|
|
ah en nu int sjinees graag
en waneer stopt de brand _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
flexit Mottige Rat
Geregistreerd op: 13 Okt 2008 Berichten: 278 Woonplaats: in de stille kempen...
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 13:46:23 Onderwerp: |
|
|
Bij ons stopt de brand meestal in de kantine, zo ongeveer na een pintje of... |
|
Terug naar boven |
|
|
Bill-BMW Opperrat
Geregistreerd op: 24 Aug 2008 Berichten: 1801 Woonplaats: Ergens tussen hie en verweggiestan
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 13:57:56 Onderwerp: |
|
|
Ah sorry, das dan idd mijn mistake,
Ik dacht dat verliesstroom over de aarding ging en reageerde als daar stroom op komt. Nie dus
Ook weer wa bijgeleerd _________________ BMW = Bill Motorcycle Weirdo
R1100S Monster Sidecar
R100 GS ex PD
R1100RT SUV |
|
Terug naar boven |
|
|
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 14:14:53 Onderwerp: |
|
|
dus moraal vant verhaal
VLIEGER BLIJF MET UW FIKKEN VAN DEN ELENTRIK _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
De Vlieger Zeik Rat
Geregistreerd op: 30 Aug 2008 Berichten: 1551 Woonplaats: tussen hemel en aarde.....
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 19:08:11 Onderwerp: |
|
|
Stopt allemaal is mee mijnen topic te vervuilen aub... Ik begrijp er toch geen kl***en van.... _________________ Honda Amigo's!!!
|
|
Terug naar boven |
|
|
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 19:12:55 Onderwerp: |
|
|
da ge ni aan uwen elentrik moogt kommen _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
De Vlieger Zeik Rat
Geregistreerd op: 30 Aug 2008 Berichten: 1551 Woonplaats: tussen hemel en aarde.....
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 19:48:10 Onderwerp: |
|
|
Te laat... En ja, alles werkt nog (voor de moment...) _________________ Honda Amigo's!!!
|
|
Terug naar boven |
|
|
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 19:50:24 Onderwerp: |
|
|
ai _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
De Vlieger Zeik Rat
Geregistreerd op: 30 Aug 2008 Berichten: 1551 Woonplaats: tussen hemel en aarde.....
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 21:22:54 Onderwerp: |
|
|
Mannekes, ti's nen Honda hè, daar hemmek ervaring mee... Vliegerproof zoon ding! En neeje, khem nog nie te veel doorgeknipt... alles werkt da moet werken dus blijf ik (bijna) overal af... groot scherm geprobeerd... Zal origineel worden met wind flipper, tankzakje gescoord opt net, past perfect! Ketting beetje aangespannen... Verder gewoon gereden! _________________ Honda Amigo's!!!
|
|
Terug naar boven |
|
|
petaatbmw Zeik Rat
Geregistreerd op: 28 Aug 2008 Berichten: 1843 Woonplaats: da is ni waar de profiteur woont iere ni
|
Geplaatst: Ma 23-12-2013 21:46:35 Onderwerp: |
|
|
ik hou men hard vast
weete nog de muise hebbe ook is in uweandere honda gezeete he _________________ wa ni kapot is moette ni mauke
en wa ge ni moet maake is ni kapot |
|
Terug naar boven |
|
|
De Vlieger Zeik Rat
Geregistreerd op: 30 Aug 2008 Berichten: 1551 Woonplaats: tussen hemel en aarde.....
|
Geplaatst: Wo 25-12-2013 11:56:36 Onderwerp: |
|
|
yep!!! toen hebbek een paar uurtyjes zoet geweest om alle draadjes aan de cdi unit terug aan te zetten... _________________ Honda Amigo's!!!
|
|
Terug naar boven |
|
|
|